kurulumda mouse'u görmüyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kurulumda mouse'u görmüyor
7
●
772
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
kurulumda mouse'u görmüyor
08-05-2010, 17:58:53
#1
HelLife
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar win 7 kuruyorum da mouse u nedense çalıştıramadım
neden böyle yapıyor olabilir
25-05-2010, 20:58:53
#2
RoLeXy
Üyeliği durduruldu
mause'niz usb veya kablosuz mu acaba?
28-05-2010, 02:24:16
#3
HelLife
Üyeliği durduruldu
pc nin orjinal mouse u kablolu
28-05-2010, 09:15:26
#4
sRc
Pinlerinde yamulma vb.durumlar olabilir mi ?
30-05-2010, 00:05:00
#5
HelLife
Üyeliği durduruldu
aynı mouse u xp de kullanabiliyorum format sırasında bi sorun çıkartmıyor
30-05-2010, 19:31:13
#6
Mute_Monarch
format sırasında mouse ye neden ihtiyaç duyuyosun ki :S
01-06-2010, 00:17:44
#7
HelLife
Üyeliği durduruldu
tiklemem gereken yerler vardı ondan sormuştum
01-06-2010, 00:30:40
#8
Mute_Monarch
boşluk tuşunu kullanarak da tick yapabilirsin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler