• 08-05-2010, 17:58:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar win 7 kuruyorum da mouse u nedense çalıştıramadım
    neden böyle yapıyor olabilir
  • 25-05-2010, 20:58:53
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mause'niz usb veya kablosuz mu acaba?
  • 28-05-2010, 02:24:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pc nin orjinal mouse u kablolu
  • 28-05-2010, 09:15:26
    #4
    Pinlerinde yamulma vb.durumlar olabilir mi ?
  • 30-05-2010, 00:05:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aynı mouse u xp de kullanabiliyorum format sırasında bi sorun çıkartmıyor
  • 30-05-2010, 19:31:13
    #6
    format sırasında mouse ye neden ihtiyaç duyuyosun ki :S
  • 01-06-2010, 00:17:44
    #7
    Üyeliği durduruldu
    tiklemem gereken yerler vardı ondan sormuştum
  • 01-06-2010, 00:30:40
    #8
    boşluk tuşunu kullanarak da tick yapabilirsin