• 05-05-2010, 23:25:23
    #10
    İkisinede ping çekti ama alan adlarına çekemiyor.
  • 05-05-2010, 23:29:15
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    benim jeton düştü şimdi creep güzel bir noktayı yakaladı

    resolv.conf a

    nameserver 8.8.8.8
    nameserver 8.8.8.4

    ekle kaydet çık hocam düzelcek. çözümleyicide sorun var bence
  • 05-05-2010, 23:32:41
    #12
    Hocam çok sağolun ikinizde Yoksa bu sorun beni öldürecekti.
    Teşekkürler ikinizede.
  • 05-05-2010, 23:35:30
    #13
    Dogukan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok sağolun ikinizde Yoksa bu sorun beni öldürecekti.
    Teşekkürler ikinizede.
    rica ederim hocam. o dediğim güncellemeyide yaparsan tadından yenmez. yast update servisinden kolayca yaparsın grafik arayüzlü zaten