Arkadaşlar ben şuanda pardusu indiriyorum ve nasıl kurulacağını bilmiyorum. Elimde bir boş CD var fakat içinde başka dosyalarda yüklü nasıl yapıp nasıl başlatıcam bana detaylı bir biçimde anlatırsanız çok sevinirim. Ayrıca PC'yi nasıl cd'den başlatırım(Bilgisayar bölümünde okuyorum hocayı dikkatli dinlemedim demekki [ama notlarım 80+])
indirdiğiniz dosya iso dosyasıdır o kalıbı yazmanız gerekir.
sanal bilgisayara kurmayı düşünürseniz benim bu yazımdan da faydalanabilirsiniz belki (naçizane)