• 12-04-2010, 21:49:30
    #1
    Arkadaşlar ben şuanda pardusu indiriyorum ve nasıl kurulacağını bilmiyorum. Elimde bir boş CD var fakat içinde başka dosyalarda yüklü nasıl yapıp nasıl başlatıcam bana detaylı bir biçimde anlatırsanız çok sevinirim. Ayrıca PC'yi nasıl cd'den başlatırım(Bilgisayar bölümünde okuyorum hocayı dikkatli dinlemedim demekki [ama notlarım 80+])
  • 12-04-2010, 22:38:23
    #2
    Bunları pardusun sitesinden ogrene bilirsin...

    Kalıp dosyası cdye nasıl yazılır?
    http://www.pardus.org.tr/belgeler/iso_nasil.html

    Pardus nasıl kurulur?
    http://www.pardus.org.tr/kurulum/ekran-goruntuleri/1/

    Bilgisayarıda cdden başlatmayı googleda araştırırsan bulursun
    Google arama

    Google aramada ilk sonuç


    Bu adreslerde resimli olarak anlatıyor heralde daha detaylı anlatılamaz?
  • 13-04-2010, 01:17:50
    #3
    Teşekkür ederimde fakat Nero programı ile CD'ye zip dosyasını mı yazıcam yoksa sadece içindekilerini mi ?
  • 13-04-2010, 01:33:09
    #4
    indirdiğiniz dosya iso dosyasıdır o kalıbı yazmanız gerekir.
    sanal bilgisayara kurmayı düşünürseniz benim bu yazımdan da faydalanabilirsiniz belki (naçizane)
  • 13-04-2010, 02:39:27
    #5
    Teşekkürler arkadaşlar olayı anladım.