• 16-03-2010, 23:54:37
    #1
    arkadaşlar ağ paylaşımını yaptım ama program files dosyasını paylaştırmama rağmen diğer pc'de erişime izin vermiyor bu sorunu nasıl halletmem lazım?
  • 17-03-2010, 13:18:29
    #2
    Çözümü oldukça basit.Aşağıda resim olarak anlattım fakat ağ üzerinden bilgisayarınıza şifresiz erişim yapılırken, bu ayarlamayla birlikte paylaşıma giren bilgisayara kullanıcı adı şifresi sorucaktır.İster yeni kullanıcı oluşturun isterseniz administrator şifresiyle giriş yapın orası size kalmış.Program files alt dizinleriyle birlikte giriş yapabilirsiniz.



    Klasör seçeneklerinden basit dosya paylaşımını kapatıyoruz.Standartta açık olur:



    Daha sonra Program Files klasörüne sağ tıklayıp Özellikler seçeneğine tıklıyoruz.Yalnız burda Özellikler değilde direk olarak Paylaşım ve Güvenlik seçeneklerine girerseniz yine aynı sorunla karşılaşabilirsiniz.O yüzden özellikler kısmından giriyoruz.




    Bütün işlem bu kadar sonrasında o paylaşıam girerken sizden kullanıcı adı ve şifre sorucaktır.
  • 17-03-2010, 14:15:06
    #3
    FSO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözümü oldukça basit.Aşağıda resim olarak anlattım fakat ağ üzerinden bilgisayarınıza şifresiz erişim yapılırken, bu ayarlamayla birlikte paylaşıma giren bilgisayara kullanıcı adı şifresi sorucaktır.İster yeni kullanıcı oluşturun isterseniz administrator şifresiyle giriş yapın orası size kalmış.Program files alt dizinleriyle birlikte giriş yapabilirsiniz.



    Klasör seçeneklerinden basit dosya paylaşımını kapatıyoruz.Standartta açık olur:



    Daha sonra Program Files klasörüne sağ tıklayıp Özellikler seçeneğine tıklıyoruz.Yalnız burda Özellikler değilde direk olarak Paylaşım ve Güvenlik seçeneklerine girerseniz yine aynı sorunla karşılaşabilirsiniz.O yüzden özellikler kısmından giriyoruz.




    Bütün işlem bu kadar sonrasında o paylaşıam girerken sizden kullanıcı adı ve şifre sorucaktır.
    Teşekkürler hocam