Arkadaşlar tam ekran programları pencere modda kullanırken farenin pencere dışına çıkmasını nasıl önleyebilirim. Bir ara bi programa rastlamıştım ama şimdi adını unuttum. Ne yapabilirim? (Bu arada sistemim WinXP SP2)