Fareyi pencereye sabitleme - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fareyi pencereye sabitleme
0
●
413
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
Fareyi pencereye sabitleme
03-02-2010, 23:23:40
#1
DustYMazE
Arkadaşlar tam ekran programları pencere modda kullanırken farenin pencere dışına çıkmasını nasıl önleyebilirim. Bir ara bi programa rastlamıştım ama şimdi adını unuttum. Ne yapabilirim? (Bu arada sistemim WinXP SP2)
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler