• 09-01-2010, 08:21:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Windows xp kullanıyorum işyerindeki diğer pc devamlı başa dönüyor. normal modda çalıştırıyorum. tekrar başa alıyor kendini açılmıyor. Ne yapmam gerekli format demeyin yanarız
  • 09-01-2010, 21:47:12
    #2
    Merhabalar

    Bilgisyariniza Yeni Bir Ram veya Yeni Bir Donanim Takmis Olabilirsiniz.
    Yada Windowsunuzun Sistem Dosyalari Bozulmus Olabilir.


    Bilgisayariniz Acilirken F8 Tusuna Basin Cekin Surekli Acilan Menuden
    Sistem Hatalarindan otomatik Yeniden Baslatmayi Dvre Disi Birak
    Yazani Secin Tekrark Kapanirsa Mavi Ekran Cikar Karsina Orada Hata Mesajini Buraya Yaz Bakalim Sebebine
  • 09-01-2010, 22:26:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    sorunu düzelttim teşekkür ederim mecbur format attım Dosyalar zarar görmüş malesef.
  • 09-01-2010, 22:47:37
    #4
    en iyisi