wirüs girdi:((( - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
wirüs girdi:(((
4
●
718
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
wirüs girdi:(((
19-12-2009, 14:18:12
#1
kirsehirli
Üyeliği durduruldu
arkadaşalr ben bu virüsü nasıl silerim lütfen yardım edin
19-12-2009, 14:33:12
#2
Bartuc
Kurumsal PLUS
Antivirüs denedinizmi?
19-12-2009, 18:30:52
#3
kirsehirli
Üyeliği durduruldu
evet denedım ama bir türlü çözemedim
19-12-2009, 20:37:59
#4
helperman
Bu virüs değildir diyor nette;
http://support.microsoft.com/kb/249873/tr
20-12-2009, 14:20:31
#5
anilptc
Normal AntiVirüsler işe yaramaz, AntiWirus denemek lazım buna...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler