• 21-11-2009, 22:15:27
    #1
    Arkadaşlar benim pc yaklaşık 5-6 aydır böyle. Pc rest atıp duruyor kaç defa format attım hatta yeni hdd bile aldım herşey sıfır virüs programı vs yükledim virüs var falan demeyin sıfır hdd aldım ama hala aynı. sadece Mesenger açınca oluyor 5 dakika sonra hemen rest atıyor.Mesenger kaldır yükle falan da demeyin okadar basit değil kaç defa format attım herşeyi yaptım msn farklı yerlerden indirip yükledim ama aynı. Msn ye giremiyorum korkumdan . bugün işim nedeniyle girdim en az 10 kere rest attı kaldırıp atacaktım pcyi.
  • 21-11-2009, 22:17:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    power dan olabilir
  • 21-11-2009, 22:18:21
    #3
    ama neden sadece msn açınca oluyor ki ?
  • 21-11-2009, 22:19:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ben de aynısı oluyordu birde flash lı bişi acınca oluyodu powr dan dediler yeni powr aldım taktım şimdi tık yok.
  • 21-11-2009, 22:22:47
    #5
    teşekkürler deniycem pawer alacam yarın. çok sinir ediyor adamı
  • 21-11-2009, 22:23:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yinede arastır bi paran bosa gitmesin arkamdan laf etme sonra
  • 21-11-2009, 22:26:09
    #7
    yok yapacak birşey yok zaten power da eskidir
  • 21-11-2009, 23:56:15
    #8
    Bilmiyorumda power'le alakası saçma değil mi?
    Ram'le deseniz anlayacağımda..

    Ama yanlış biliyor olabilirim poweri çıkma ucuza alabilirsiniz. Çin malı olmamasına özen gösterin (: Anakartınızdan olursunuz mazAllah.
  • 22-11-2009, 22:28:48
    #9
    Reset atma problemi bende de olmuştu. Kasayı değiştirdim, ucuz kasa almak tüm donanımları tehlikeye sokuyor. Üzerindeki güç değerleri gerçek değil. Kasa iyiyse sadece poweri değiştirin bence.