• 07-11-2009, 23:33:03
    #1
    Üyeliği durduruldu
    aygıt yöneticisinde driveri eksik hiç bişey yok.

    wireless e dair hiçbir şey yok asıl. nedense ağ bağdaştırıcılarında sadece ethernet var.

    ne yapmam lazım driverimi falan buldum ama windows görmediğinden yüklesemde fayda etmiyor sanırım.

    bir türlü çözemedim.

    bundan önce yapı 7100 kullanıyordum onda sorun yoktu. şimdiki ise ultimate final.
  • 08-11-2009, 13:17:08
    #2
    hiç görmemesi ilginç bir olay donanımın hangi marka acaba.
  • 08-11-2009, 13:23:49
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bilmiyorumki hatırlamıyorumda.

    laptopun modeli acer aspire 1360

    2004 pc si
  • 20-11-2009, 15:47:03
    #4
    ultımate versıyonlarda sanırım bu sık sık basımıza gelıyor sadece ethernetı tanıyor dıger drıverları ıse update ıslemıyle buluyor.
    Size tavsıyem updatelerını acın daha sonra muhtemelen 14 tane update bulacak dahada az olabılır.O updatelerın ıcını ılk once bır kontrol et bakalım drıverları var mı eger yoksa butun updatelerı yukle sonrada gelısmıs ssecenegıne bı goz at bazı drıverlar orada da olabılıyor.sonra yenıden baslıyacak bılgısayarın sonra tekrardan bı dene update ısını dıl dosyaları kalana kadar upadte et muhtemelen hepsını yuklıyeceksın.
  • 20-11-2009, 17:26:47
    #5
    Sorunun neden kaynaklandığı bilmiyorum fakat şuana kadar 4pcye kurdum hiçbirinde wireless sorunu yaşamadım. Aksine 2 pcde windows7 kurulum ekranında wireless ağları seçtirdi
  • 25-11-2009, 17:14:01
    #6
    Merhaba

    bende asus k50in kullanıyorum windows 7 kurdum driver bile tanıtmadım wirelessi kendi buldu bir sorun yaşamadım

    Bilginize,
  • 25-11-2009, 18:42:29
    #7
    Şimdi win7 kullanıyorum ve wireless ile bağlanıyorum sorun yok bende. Home Basic.
  • 25-11-2009, 20:53:44
    #8
    Bendede ağı tanıyor fakat arada bağlantı hatası veriyor illa sorunları çözümleye 2-3 kez basmam gerekiyorki düzelsin. win7le alakalı olduğunu düşünmüyorum..
  • 27-11-2009, 19:37:30
    #9
    2 gün önce laptopa win 7 ultimate yükledim kurulum biterken kablosuz ağ buldu şarşırdım kendisi otomatik yükledi herşeyi sorun olmaması lazım :S