• 10-10-2009, 03:06:35
    #1
    bilgisayarım çok kasıyor arkadaşlar devamlı c ye format attım bu zamana kadar d ye hiç ellemedim açılışta falan baya hız kaybı meydana geldi bunun sebebi neyden kaynaklıdır acaba

    p4 2.4 ghz 1.5 ddr ram geforce fx5500 256 ekran kartım var sizce nasıl arkadaşlar birde nasıl format atsam daha faydalı olur acaba hd yi komple biçimlendirsem faydası olurmu
  • 11-10-2009, 03:55:24
    #2
    güzel bir defrag programı deneyin. olmadı fabrika formatı denilen fortmatdan atın. oda olmadı performans ve kararlılık için ubuntuyu deneyin. eğer dahada hızlı bişeyler isterseniz xubuntu.

    ayrıca fdisk /mbr komutu boot sektörünü baştan yapılandırır diye biliyorum. eğer o bölümde istenmeyen bir virus varsa kurtulabilirsiniz.
  • 13-10-2009, 22:25:47
    #3
    dediklerini deniyeceğim şimdiden teşekkürler
  • 13-10-2009, 22:31:52
    #4
    virus vardir büyük ihtimal güzel bir format cekmeyi dene.