bilgisayarım çok kasıyor arkadaşlar devamlı c ye format attım bu zamana kadar d ye hiç ellemedim açılışta falan baya hız kaybı meydana geldi bunun sebebi neyden kaynaklıdır acaba
p4 2.4 ghz 1.5 ddr ram geforce fx5500 256 ekran kartım var sizce nasıl arkadaşlar birde nasıl format atsam daha faydalı olur acaba hd yi komple biçimlendirsem faydası olurmu
çok kasmaya başladı
3
●483
- 11-10-2009, 03:55:24güzel bir defrag programı deneyin. olmadı fabrika formatı denilen fortmatdan atın. oda olmadı performans ve kararlılık için ubuntuyu deneyin. eğer dahada hızlı bişeyler isterseniz xubuntu.
ayrıca fdisk /mbr komutu boot sektörünü baştan yapılandırır diye biliyorum. eğer o bölümde istenmeyen bir virus varsa kurtulabilirsiniz.