• 06-10-2023, 22:26:07
    #1
    John kullanımı ile ilgili aşağıda paylaştığım hatayı alıyorum. Nasıl çözerim bilgisi olan var mı? Bir de john kullanımı ile ilgili güzel bir türkçe kaynak önerirseniz sevinirim.
  • 06-10-2023, 22:50:45
    #2
    Platin üye
    --wordlist den sonra = şu simgeyi kaldırman gerekir öyle dene eğer olmaz ise yarın bakabilirim
  • 06-10-2023, 22:56:47
    #3
    r4pp3r97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    --wordlist den sonra = şu simgeyi kaldırman gerekir öyle dene eğer olmaz ise yarın bakabilirim
    Çok teşekkürler simgeyi kaldırınca çalıştı ama "Using default input encoding: UTF-8" bu uyarıyı her komuttan sonra veriyor. Olmadı gereken formata nasıl çevirebilirim fikriniz var mı acaba?
  • 07-10-2023, 08:51:38
    #4
    Platin üye
    azra_dscrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkürler simgeyi kaldırınca çalıştı ama "Using default input encoding: UTF-8" bu uyarıyı her komuttan sonra veriyor. Olmadı gereken formata nasıl çevirebilirim fikriniz var mı acaba?
    Wordlist veya kullandığın yazımlar utf 8 dilinde olduğu için büyük ihtimalle bu hatayı alıyorsun. Sağ alt köşeden yazım dilini utf 8 olarak değiştir. Şimdi yazım dilinin nereden değiştiğini hatırlamıyorum bakmam lazım
  • 07-10-2023, 12:16:32
    #5
    r4pp3r97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wordlist veya kullandığın yazımlar utf 8 dilinde olduğu için büyük ihtimalle bu hatayı alıyorsun. Sağ alt köşeden yazım dilini utf 8 olarak değiştir. Şimdi yazım dilinin nereden değiştiğini hatırlamıyorum bakmam lazım
    Kod bu şekilde çalışıyor, yazım dilini değiştirmeye çalıştım ama o zaman da "failed to start conversion processing" hatası veriyor. Çok teşekkürler yardımcı olduğunuz için internette iyi bir kaynak bulamadım genelde işe yaramayan çözümler var.