
Linux John Kullanımı Sorunu
4
●92
- 06-10-2023, 22:26:07John kullanımı ile ilgili aşağıda paylaştığım hatayı alıyorum. Nasıl çözerim bilgisi olan var mı? Bir de john kullanımı ile ilgili güzel bir türkçe kaynak önerirseniz sevinirim.

- 06-10-2023, 22:56:47Çok teşekkürler simgeyi kaldırınca çalıştı ama "Using default input encoding: UTF-8" bu uyarıyı her komuttan sonra veriyor. Olmadı gereken formata nasıl çevirebilirim fikriniz var mı acaba?r4pp3r97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2023, 08:51:38Wordlist veya kullandığın yazımlar utf 8 dilinde olduğu için büyük ihtimalle bu hatayı alıyorsun. Sağ alt köşeden yazım dilini utf 8 olarak değiştir. Şimdi yazım dilinin nereden değiştiğini hatırlamıyorum bakmam lazımazra_dscrd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-10-2023, 12:16:32r4pp3r97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKod bu şekilde çalışıyor, yazım dilini değiştirmeye çalıştım ama o zaman da "failed to start conversion processing" hatası veriyor. Çok teşekkürler yardımcı olduğunuz için internette iyi bir kaynak bulamadım genelde işe yaramayan çözümler var.

