• 12-05-2009, 20:53:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar benim pc'yi format yapan arkadaş yanlışlıkla diski 3'e bölüp c'ye ise 10 gb'lık bir alan vermiş. ben bu 3.diski nasıl c ile birleştiririm.
    yardımcı olurmusunuz?
  • 12-05-2009, 20:55:58
    #2
    partition magic programı işinizi görebilir..
  • 12-05-2009, 22:40:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hocam o programı indirdim ama kullanamadım bir türlü.
    yardımcı olabilirimisiniz?