• 12-02-2023, 18:04:53
    #1
    Merhabalar,
    Linux ubuntu server 22 versiyonunda 1 tb harddisk bağladım.

    Bu harddiski samba ile windows smb share yapacağım. NTFS biçiminde formatlıyorum. Fakat kullanamaıyorum bu diski mount edemiyorum.

    Çıktı Sonucu : sudo fdisk -l

    Teşekkürler.
  • 12-02-2023, 18:19:03
    #2
    Merhaba Nasıl bir hata aliyorsunuz
  • 12-02-2023, 18:20:59
    #3
    DeRyaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Nasıl bir hata aliyorsunuz
    mount -t ntfs /dev/sda1 /mnt/

    ile mount ettiğim dizine erişemiyorum, bu dizini nasıl kullanabilirim ? dev altına gelmesi gerekmiyormu ?
    /dev/mnt/ şeklinde ?
  • 12-02-2023, 18:34:04
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Önce dosya sisteminizde harici NTFS sürücüsünün erişilebileceği bir bağlama noktası dizini oluşturmanız gerekiyor.

    sudo mkdir /media/sezgin gibi.

    Daha sonra mount etmeyi deneyin: sudo mount -t ntfs-3g /dev/sda1 /media/sezgin
  • 12-02-2023, 20:07:07
    #5
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce dosya sisteminizde harici NTFS sürücüsünün erişilebileceği bir bağlama noktası dizini oluşturmanız gerekiyor.

    sudo mkdir /media/sezgin gibi.

    Daha sonra mount etmeyi deneyin: sudo mount -t ntfs-3g /dev/sda1 /media/sezgin
    Teşekkürler, atladığım buydu.

    An itibari ile istediğim oldu, r10+