İndirdiklerimi Açamıyorum ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İndirdiklerimi Açamıyorum ?
4
●
4.136
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
İndirdiklerimi Açamıyorum ?
16-03-2009, 15:53:06
#1
Matrax35
Arkadaslar İndirdiğim Her Dosya Böyle Oluyor Winrar Kurulu Ama Bugün İndirdiklerimi Kuramıyorum Neden Acaba ?
16-03-2009, 15:57:48
#2
Must4f4
Programı kaldırıp tekrar yükle bakalım. Belki düzelir.
16-03-2009, 15:57:48
#3
BarCode
Winrarı yüklerken hangi uzantıları destekleyeceğini seçtinmi ?
16-03-2009, 16:06:01
#4
disketim
Dosyanın üstüne sağ tıklayın. Birlikte aç deyip, programlar klasöründe winrar ı işaretleyip seçin.
16-03-2009, 22:15:49
#5
ThreeG
Üyeliği durduruldu
Bunun nedeni virüstür.
Geri yükleme yapın.
disketim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dosyanın üstüne sağ tıklayın. Birlikte aç deyip, programlar klasöründe winrar ı işaretleyip seçin.
LimeWire .exe
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler