• 24-08-2022, 12:41:37
    #1
    format atarken disk bölme ayarını sanırım yanlış yaptım. 256gb ssd var normalde. kalan kısımları d diski ile nasıl getirebilirim.

  • 24-08-2022, 12:42:45
    #2
    Disk yönetme kısmına girip boş kalan kısma harf atamalısınız
  • 24-08-2022, 12:43:31
    #3
    Merhaba,
    bu alandan yapabilirsiniz: https://prnt.sc/3I-eSvEYe46r

    https://hostsatis.com

    saygılarımızla.
  • 24-08-2022, 12:43:36
    #4
    Bilgisayarım sağ tıkla yönet de oradan disk yönetimi ondan sonra boş sürücü aşağıda görünür ona da harf ataması yap ondan sonra o sürücü gelir
  • 24-08-2022, 12:47:15
    #5
    Burada anlattığım şekilde yapabilirsiniz.

    https://youtu.be/iTwrgey0JfE
  • 24-08-2022, 13:52:52
    #6
    zaferozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    format atarken disk bölme ayarını sanırım yanlış yaptım. 256gb ssd var normalde. kalan kısımları d diski ile nasıl getirebilirim.

    Özelden teamviewer verin bağlanıp halledeyim isterseniz.
  • 24-08-2022, 15:14:31
    #7
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özelden teamviewer verin bağlanıp halledeyim isterseniz.
    yorumlardan yardım alarak yaptım hocam teşekkür ederim düşünceniz için