Merhabalar,
Mac'imi güncelledim. Big Sur'da iken sorun yoktu şimdi local'e apache php ve mysql kuramıyorum beceremedim.
Yardımcı olabilecek var mı?
macOS 12 (Monterey) Apache-PHP-MySQL Kurulumu Hakkında
2
●60
- 26-10-2021, 22:17:34
- 26-10-2021, 22:20:53homebrew ile php kur. cli için kullanırsın. apache mysql içinde docker indir öyle kullan bence.nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2021, 22:22:09Müsaitseniz kurulum konusunda yardımcı olabilir misiniz?Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle