• 26-10-2021, 22:17:34
    #1
    Merhabalar,

    Mac'imi güncelledim. Big Sur'da iken sorun yoktu şimdi local'e apache php ve mysql kuramıyorum beceremedim.

    Yardımcı olabilecek var mı?
  • 26-10-2021, 22:20:53
    #2
    nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Mac'imi güncelledim. Big Sur'da iken sorun yoktu şimdi local'e apache php ve mysql kuramıyorum beceremedim.

    Yardımcı olabilecek var mı?
    homebrew ile php kur. cli için kullanırsın. apache mysql içinde docker indir öyle kullan bence.
  • 26-10-2021, 22:22:09
    #3
    Polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    homebrew ile php kur. cli için kullanırsın. apache mysql içinde docker indir öyle kullan bence.
    Müsaitseniz kurulum konusunda yardımcı olabilir misiniz?