Arkadaşlar merhaba,
Şuan bir bilgisayarda daha önce windows 7 vardı ve win 10 kurdum. Mailim ile giriş yaptım ve ilginç bir şekilde lisanslı oldu.
Şimdi 2. bir pc alıyorum ve freedos olarak geliyor. Aynı mail adresi ile win 10 kullanabilir miyim? Yani iki pc de aynı mail adresi ile win10 kurulu olacak.
Bu şekilde kullanabilir miyim?
Windows 10 Lisans 2 PC - R10
0
●37