• 07-05-2021, 22:09:49
    #1
    Bilgisayarımda windows 10 kullanıyordum ve çözemediğim bazı sorunlar vardı. Windows 8.1 e geçiş yaptım ama sorunlarım hala çözülmedi. (C dosyasında windows old klasörü duruyor)
    Ayarlardan sıfırla ve yeni windows sürümü indir bölümü çalışmıyor
    Windows 10 kurulum aracı indirdim "bu araç windows sürümü ile uygun değil" hatası aldım
    yedeklemelerimi yaptım şu an her şeyi sıfırlayıp windows 10 a geçmek istiyorum
    yardımlarınızı bekliyorum.
    Not: BIOS kullanmayı bilmiyorum.
  • 07-05-2021, 22:13:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Windows 7 kullanmanızı öneriyorum. Sahip olduğum hp entertainment laptop dv7 win10 kaldırıyor olmasına rağmen win7 ile daha iyi verim alıyorum.
  • 07-05-2021, 22:14:01
    #3
    hocam flash var mı windows kurabileceğimiz
  • 07-05-2021, 22:18:09
    #4
    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7 kullanmanızı öneriyorum. Sahip olduğum hp entertainment laptop dv7 win10 kaldırıyor olmasına rağmen win7 ile daha iyi verim alıyorum.
    Bilgisayar model olarak eski. Win10 kaldırır ama performans vermez. Bu yüzden windows 7 de daha iyi verim alırsınız. Windows 7 bitti. Güncelleme yok destek yok. Sürekli sıkıntı çıkarmaya başladı. Şuan en günceli Windows 10 bunun içinde bilgisayar özelliklerinin yeterli ve fazlası olunca çok daha iyi performans alabilirsiniz.
  • 07-05-2021, 22:22:31
    #5
    aksaraymalakli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam flash var mı windows kurabileceğimiz
    var hocam
  • 07-05-2021, 22:24:09
    #6
    linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows 7 kullanmanızı öneriyorum. Sahip olduğum hp entertainment laptop dv7 win10 kaldırıyor olmasına rağmen win7 ile daha iyi verim alıyorum.
    Hocam bilgisayarımın seri numarasını sorguladığımda win8.1 önerilir yazıyordu onun için denedim ama verim değişimi olmadı bende. Hatta ısınma problemleri arttı.
  • 07-05-2021, 22:39:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    osmanbrmn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bilgisayarımın seri numarasını sorguladığımda win8.1 önerilir yazıyordu onun için denedim ama verim değişimi olmadı bende. Hatta ısınma problemleri arttı.
    Linux kurmayı da düşünebilirsiniz.

    Linux Mint bir inceleyin derim.