linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Windows 7 kullanmanızı öneriyorum. Sahip olduğum hp entertainment laptop dv7 win10 kaldırıyor olmasına rağmen win7 ile daha iyi verim alıyorum.
Hocam bilgisayarımın seri numarasını sorguladığımda win8.1 önerilir yazıyordu onun için denedim ama verim değişimi olmadı bende. Hatta ısınma problemleri arttı.