• 07-11-2006, 18:22:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    mrblar ,

    herhangi bir sitede resim kaydetmek için nereye tıklarsam bmp formatında kaydetmeye çalışıyor gif, jpg vs.. gözükmüyor.. yardımcı olursanız sevinirim
  • 08-11-2006, 00:39:17
    #2
    Sağ klik farklı kaydet yapip olmuyor ise;Program ekle kaldırdan windows bileşenlerine gir.Ordan donatılara girip windows resim görüntüleme kurulu olmaya bilir onu işaretle.
    Saygılar