Nasıl Yapabilirim - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nasıl Yapabilirim
1
●
689
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
İşletim Sistemleri
Nasıl Yapabilirim
07-11-2006, 18:22:38
#1
kotukedi
Üyeliği durduruldu
mrblar ,
herhangi bir sitede resim kaydetmek için nereye tıklarsam bmp formatında kaydetmeye çalışıyor gif, jpg vs.. gözükmüyor.. yardımcı olursanız sevinirim
08-11-2006, 00:39:17
#2
isimizbu
Sağ klik farklı kaydet yapip olmuyor ise;Program ekle kaldırdan windows bileşenlerine gir.Ordan donatılara girip windows resim görüntüleme kurulu olmaya bilir onu işaretle.
Saygılar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler