• 07-07-2020, 07:41:21
    #1
    Arkadaşlar dünden beri denemediğim yol kalmadı tam yazılımı yüklerken turknet komple kesildi ülke çapında o ara benim highsierra yazılımı çöp oldu gitti, kendi kendine lion yüklemek için olan kurtarma yazılımını kurdu lionu kur diyorum onuda kurmuyor icloud girişi yap diyor yapıyorum şifrenizi 1 kere yanlış girdiniz değiştirin diyor, değiştirince de kod gelcek diyor kod geliyor ama kodu girebileceğim bir ekran gelmiyor. USB den yapayım dedim Transmac dahil aklınıza gelen her programı denedim ancak hiç bir şekilde görmüyor ki transmac 3 saatte yazıyor bir flashdiski. Konuda tecrübeli arkadaş varsa özelden yardımcı olabilir mi cihazı sinirden çöpe atıcam az kaldı.
  • 07-07-2020, 08:02:29
    #2
    Dönüş yapıldı.
  • 07-07-2020, 08:40:51
    #3
    Mesajım bulunsun
  • 07-07-2020, 08:48:05
    #4
    Mac’inizi kaldırın iCloud hesabınızdan, diski tamamen silip Network üzerinden recovery yapın
  • 18-09-2020, 02:00:54
    #5
    high Sierra sitesinden indireceksiniz, kurulum yapacaksınız. Launchpad'e atar kurulumu. oradan tıklayıp kurabilirsiniz.

    veya

    https://support.apple.com/tr-tr/HT201372