Merhabalar, bu sabah linux geçme kararı aldım fakat işim gereği sürekli uzak masaüstü bağlantıları yapmam gerekiyor. Windows sunucuma bağlanabilmek için rdesktop uygulamasını kullanmak istiyorum fakat Windows'da da bazen aldığımzı CredSSP hatası çıkıyor. Daha önceden bu sorun ile karşılaşanlar var mı?
Autoselecting keyboard map 'tr' from locale
Core(error): tcp_tls_connect(), TLS method should be 1.0, 1.1, or 1.2
Failed to connect, CredSSP required by server (check if server has disabled old TLS versions, if yes use -V option).
Aldığım hata bu şekilde. Bikaç forum yazısı fln okudum ama olumlu sonuç alamadım.
rdesktop CredSSP sorunsalı
0
●127