Merhaba arkadaşlar. Asus Anakart VIA PT800 kullanıyorum. İlk önce bilgisayarımda ses vardı ama youtube, flash , video sitelerin görüntü vardı ama ses çıkıyordu. Adobe flash playeri sildim yeni baştan yükledim. Bişe değişmedi. Sora internet sitelerinde araştırırken başlat> çalıştır> regedit gibi adımlar vardı o adımları takip ettim yine olmadı. Sora çalıştırdan diaxdaga girdim ses bölümünden ivmeyi en sola falan çektim. denetim masasından soundmaxa girdim orda ayarları default yaptım ve artık bilgisayardan hiç ses çıkmıyor
Sistem geri yüklediysem de çalışmadı. Ses driverlerini silip yeni baştan yükledim sorun hala devam ediyor
Format haricinde yapabileceğim birşey var mı arkadaşlar ?