Selam. Google cloud da , Windows desktop kurdum. Daha sonra virtualbox indirdim. Linux isoyu indirdim. Ama kurulmuyor hata veriyor problemde boot kısmında sanallaştırma kapalı olduğu için olmuyor.
Bunun çözümü varmı, Farklı windows sürümünü yüklersem sorun çözülürmü veya farklı yöntemi varmı?