• 24-09-2019, 16:32:37
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Windows Server 2012 işletim sisteminde hiçbir şekilde Task Manager'i açamıyorum. Konu hakkında yardımcı olabilecek arkadaşlar acil "PM" atabilirler mi?
  • 24-09-2019, 16:39:39
    #2
    komut satırını admin olarak açıp sfc /scannow komutunu çalıştırabilir misiniz? Bozulan sistem dosyaları ve kayıtları onarılarak düzelebilir
  • 24-09-2019, 17:01:33
    #3
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komut satırını admin olarak açıp sfc /scannow komutunu çalıştırabilir misiniz? Bozulan sistem dosyaları ve kayıtları onarılarak düzelebilir
    İlgin için teşekkürler kardeşim sağolasın ama malesef yine olmadı
  • 24-09-2019, 17:47:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Task manager açılmıyorsa, muhtemelen GPO tarafında engelleniyordur. Yerinde olsam eventlogu mutlaka incelerdim.