merhaba arkadaşlar atom kod düzenleyici programında uft8 uft8 bomsuz vs kayıt etme nasıl yapılıyor notepad++ da çok basit bir yerde idi atomda bulamadım
bilenler yardımcı olursa sevinirim.
atomda uft8, bomsuz kayıt etme
5
●1.708
- 23-08-2019, 19:18:39
- 23-08-2019, 21:17:16
- 23-08-2019, 21:28:09Hocam bu atom un hiç autocomplete i yok o yüzden sormuştumNetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sanırım atomda ayarlanmıyor - 23-08-2019, 21:47:30Amxmodx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memnun değilim notepad++ mumla arıyorum - 23-08-2019, 21:51:02VSCode kullanın hocam, IDE isterseniz JetBrains ürünleri harikadırNetHunterz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
