• 19-11-2018, 09:54:30
    #1
    Merhaba,
    Çalıştığım yerdeki pcye appserv kurmak istiyorum ama yönetici izni istiyor yönetici izni olmadan nasıl kurabilirim
  • 19-11-2018, 11:47:56
    #2
    LZY
    Üyeliği durduruldu
    başka deneyin isterseniz
  • 19-11-2018, 12:05:49
    #3
    LZY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka deneyin isterseniz
    Başka neyi denicem anlamadım