arkadaşlar merhaba;
sorunuma en yakın başlık burası sanırım o yüzden buraya açtım konuyu,
çalıştığım işyerinde server var ve işyerinin sitesini burdan yayınlamak istiyorum,
servarda yapmam gerekenleri yaptım,
deneme.deneme.com şeklinde ns adresi oluşturdum,
zone ayarlarınıda yaptım ,
deneme amaçlı kendime ait olan sitemi, domain i aldığım hosting firmasının kontrol panelinden kendi ns imi ve ip sini girdiğim zaman sorunsuz yayın yapabiliyorum,
ancak işyerinin domainin alındığı hosting firmasının kontrol paneli yok ns leri söyleyin biz yönlendiririz dediler ancak ns olarak ip giremiyorlarmış
kendi server da oluşturduğum("deneme.deneme.com") ns adresini verdim
ama bu uyarıyı veriyormuş "NameServer deneme.deneme.com is not a valid Nameserver " sanırım ns i global internete tanıtmak diye bir hadise varmış bunu nasıl ve nerden yapabilirim kendi ns imi gloabal internete nasıl kayıt edebilirim,
not:zonedit.com dışında başka çözüm yolu varmıdır.
teşekkürler,