• 26-03-2016, 03:26:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar mac'te temizlik amaçlı yazılımı sildim ve kuramıyorum izmirde yardımcı olabilecek arkadaş varmı acaba ?
  • 03-04-2016, 13:52:38
    #2
    Yazılımı sildim derken işletim sistemini mi sildiniz?

    Sorununuz buysa eğer, online şekilde dahili recovery kullanarak sistemi yeniden yükleyebilirsiniz:

    https://support.apple.com/tr-tr/HT201314
  • 03-04-2016, 14:18:52
    #3
    Üyeliği durduruldu
    okay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılımı sildim derken işletim sistemini mi sildiniz?

    Sorununuz buysa eğer, online şekilde dahili recovery kullanarak sistemi yeniden yükleyebilirsiniz:

    https://support.apple.com/tr-tr/HT201314

    merhaba, sorunu çözdüm biraz uğraştırıcı oldu ama teşekkürler ilginize.