Arkadaşlar messenger'a veya ie'yi açmak istediğim zaman
"56 sıra sayısı, iertutil.dll dinamik bağlantı kitaplığında bulunamadı."
hatası çıkıyor.
system32'de iertutil.dll dosyası var fakat neden böyle yapıyor anlamadım.
iertutil hatası
2
●2.487