Merhabalar Arkadaşlar. Arkadaşımın pc de vista kurulu ben ise vistadan hiç anlamam
TekmarShop [ SPC 700NC/30fpsUSB 2.0/Headset Kulakl?k<br>[ TL011376 ]]
Arkadaşa linkteki web cami aldım. Vista driver' ını netten inidirip kurudm ama pc yi yeniden açınca yeni donanım bulundu diyor. Yüklemeyi iptal et diyorum Fakat bir süre sonra donanım başarı ile yüklendi diyor. Kamera dan görüntü alabiliyorum ama bu seferde msn i açmıyor. Msn programını vista durduruyor bu konu hakkıdna bilgisi olan varmı ?
Webcam Sorunu
1
●993
- 07-03-2008, 08:57:04Kurduğun driveri kaldır pc kapat aç
Vista işletim sisteminin bi guzelliği internetten driverleri arayıp bulması
tahminim yuklediğin driver tam uyumlu değil aynı problem bendede oldu ben vistanın kendi bulduğu driveri yukledim sorun kalmadı..