• 15-01-2015, 19:40:21
    #1
    merhabalar acaba freebsd 7.2 ssh2 iznini nasıl vere biliriz php panel baglantı yapmak ıcın ssh2 ıstıyor yardımcı olurmusnuz ?
  • 18-01-2015, 23:10:52
    #2
    Güncel Bilen yokmu.
  • 18-01-2015, 23:21:18
    #3
    Merhabalar,

    ee /etc/ssh/sshd_config
    yazınız aşağıya doğru ininiz
    #PasswordAuthentication no değerini PasswordAuthentication yes olarak değiştiriniz ve kareyi silip kaydedip çıkınız.

    ee /etc/ssh/ssh_config
    yazını aşağıya doğru ininiz
    # PasswordAuthentication yes önündeki kareyi silip keydedip çıkınız.

    /etc/rc.d/sshd restart

    komutu ile servisi yeniden başlatınız.