• 18-02-2008, 20:25:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    windows vista starter format atamadım arkadaşlar bilgisi olan varmı birde nasıl kurulum yapılacağı hakkında yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
  • 19-02-2008, 21:20:47
    #2
    tam olarak sorununz nedir hiç mi bilmiyorsunuz yoka biraz mı biliyorsunuz ona göre daavranalım
  • 20-02-2008, 13:06:31
    #3
    arkadaşım ilk önce bios ayarlarına girip boot menüsünden açılış olarak cd-rom u seçiceksin
    daha sonra vista cdni takıp pc yi başlatçaksın. vistanın kurulum ekranı karşına geldikten sonra ileri tıklayıp kurulumu gerçekleştircen. takıldığın noktaları sölersen yardımcı oluruz.
  • 20-02-2008, 13:26:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    <kd>kutulumu kutulama anladım geyikdir herhalde diye girdim </kd>
  • 28-02-2008, 22:57:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    halledildi arkadaşlar foruma bi türlü giremedigim için yeni yazıyorum teşekkürler