• 26-09-2014, 14:56:25
    #1
    Merhaba üstatlar;

    şirketimde 50 mbit + 32 mbit + 32 mbit olarak 3 tane internet bağlantımız var.

    Bazı günlerde 100-150 kişi birden nete bağlanıyor. Her seferinde yavaşlık ve kopmalar yaşıyorum. Bu sorunları nasıl aşarım.

    Teşekkürler
  • 08-10-2014, 12:11:44
    #2
    muharrem_ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba üstatlar;

    şirketimde 50 mbit + 32 mbit + 32 mbit olarak 3 tane internet bağlantımız var.

    Bazı günlerde 100-150 kişi birden nete bağlanıyor. Her seferinde yavaşlık ve kopmalar yaşıyorum. Bu sorunları nasıl aşarım.

    Teşekkürler
    Bağlantılar ayrı ayrımı bir cihaz ile birleştirme yapıldımı acaba.
  • 08-10-2014, 15:04:29
    #3
    3 ü de ayrı ayrı modemlerde
  • 09-10-2014, 12:09:00
    #4
    muharrem_ozi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 ü de ayrı ayrı modemlerde
    Ufak bir cihaz ile tüm bağlantıyı birleştirip profesyonel bir yerel ağ oluşturabilirsiniz.

    http://www.cozumpark.com/forums/thread/360008.aspx

    http://forum.donanimhaber.com/m_43977307/tm.htm