• 09-02-2008, 19:29:45
    #1
    10 yıllık internet kullanıcısıyım ama bende hacklendim. Olay şöyle oldu. Bi siteye girdim ve antivir uyarı verdi trojan var şeklinde. Daha sonrasında birşey olmaz diye format atmadım ama pc 10-15 saniye donmaya başladı ara ara. Sonrasında knight online charım çalındı ve içersinde 3000 ytl değerinde gb ve itemler vardı. Hepsi gitti. Sonrasında vbulletin forumlarıma yonlendirme kodu koymuş aynı kişiler. Şimdi bunlara karşı hukuki bir işlem yaptırabilirmiyim? Yoksa format atıp kaderime razımı olacam.

    Antivir maalesef işe yaramıyor. Önerdiğiniz bir antivirüs varmı? Ve trojan keylogger oldugunu nasıl anlarız? Msconfig'denmi
  • 09-02-2008, 21:29:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    mahkemeyle filan bosuna ugrasma cunku pek etkili olcagını zannetmiyorum yerinde olsam :

    küfür ede ede format atar daha sonrada kaderime razı olurum

    selametle gecmiş olsun