• 12-02-2013, 23:01:30
    #1
    merhaba arkadaşlar bu zmana kadar hep linux işletim sisitemi kullandım windows kullanmadım malesef backup mantığını linux taki gibi kullanıyorum fakat yapamıyorum bu konuda yardımcı olabilcek bi arkadaş varmıdır

    maksat yardımcı olmak bunun içinde 10 TL gibi ödül diyelim iş demeyelim

    saygılar..

    nOT : ACİLDİR:!
  • 15-02-2013, 20:44:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yardımcı olabilirim hocam.
  • 15-02-2013, 20:54:46
    #3
    Özel mesaj gönderdim.
  • 15-02-2013, 21:29:28
    #4
    OmeRFaruK10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımcı olabilirim hocam.
    Tekbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özel mesaj gönderdim.
    teşşekürler işi forumdan bi arkadaş yaptı konu güncelliğini yetirdi. iyi çalışmalar.