merhaba arkadaşlar bu zmana kadar hep linux işletim sisitemi kullandım windows kullanmadım malesef backup mantığını linux taki gibi kullanıyorum fakat yapamıyorum bu konuda yardımcı olabilcek bi arkadaş varmıdır

maksat yardımcı olmak bunun içinde 10 TL gibi ödül diyelim iş demeyelim

saygılar..

nOT : ACİLDİR:!