merhaba arkadaşlar
şablonu hazır olan web sitesi için yönetim paneli yazdırılacaktır. asp veya asp.net olursa iyi olur. Zira hostumuz windows hosttur.
Yönetim paneli yazdırılacak
5
●296
- 20-11-2012, 11:18:53Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.