• 20-11-2012, 11:18:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba arkadaşlar

    şablonu hazır olan web sitesi için yönetim paneli yazdırılacaktır. asp veya asp.net olursa iyi olur. Zira hostumuz windows hosttur.
  • 20-11-2012, 11:48:55
    #2
    Özel mesaj gönderdim.
  • 20-11-2012, 11:56:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PHP teknolojisini kullanmak isterseniz, özel mesaj gönderebilirizsiniz..
  • 20-11-2012, 11:58:42
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ASP tabanlı kodlama için gerekli bilgiler pm yoluyla size ulaştırılmıştır.
  • 20-11-2012, 12:07:38
    #5
    pmler gönderilmiştir arkadaşlar
  • 20-11-2012, 15:47:19
    #6
    pm alabilir miyim sayısız referans mevcut