• 20-10-2012, 23:09:17
    #1
    Joomla ile kurulu sitemizde admin giriş sorunu başta olmak üzere bir kaç sorunumuz var.Çözebilecek olanlar pm ile bana dönerseler sevinirim.Ücreti neyse ödeyeceğimizden emin olabilirsiniz.Yeter ki sorun çıkarmadan çözünüz.
  • 20-10-2012, 23:13:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Pm Atınız Sorunlarınızı Ona Göre Donus Yapim. İyi Akşamlar
  • 21-10-2012, 16:02:49
    #3
    İlgilenen herkese çok teşekkür ederiz "tekil" ile anlaşıldı.Kendisi müsait olduğunda sorunu çözecek.