Joomla ile kurulu sitemizde admin giriş sorunu başta olmak üzere bir kaç sorunumuz var.Çözebilecek olanlar pm ile bana dönerseler sevinirim.Ücreti neyse ödeyeceğimizden emin olabilirsiniz.Yeter ki sorun çıkarmadan çözünüz.