• 29-09-2012, 16:58:17
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'nin ilk MEB onaylı uzaktan eğitim kurumunda yazılım geliştirme departmanında, yazılım ve internet alanında kariyer yapmak isteyen stajyerler alınacaktır.

    Aranan Nitelikler :
    • 18-25 yaşları arasında bayan,
    • Üniversitelerin bilgisayar bölümlerinde okuyan yada mezun
    • MS Office uygulamalarına hakim,
    • Takım çalışmasına uyumlu,
    • Diksiyonu düzgün,
    • Tercihen İngilizce bilen,
    • Tercihen Grafik programlarını kullanmayı bilen,
    • Tercihen Web Tasarım veya Yazılım konusunda bilgi sahibi,
    • Problem çözme yetisine sahip,
    • Eğitim sektöründe kariyer yapmak isteyen,
    • İnsan ilişkilerinde başarılı
    • İş takibi ve sonuçlandırılması konusunda başarılı ve sorumluluk sahibi
    • Esnek çalışma saatlerine uyabilecek

    İş Tanımı :
    • Kurumumuza ait web sitelerine içerik hazırlanması
    • Kurumumuza ait web sitelerine içerik girilmesi
    • Kurumumuza ait sosyal medya hesaplarının yönetimi

    İlgilenen arkadaşlar özgeçmişlerini gokhan@kariyeradam.com adresine mail atabilirler.
  • 29-09-2012, 17:06:15
    #2
    Kurumumuza ait web sitelerine içerik hazırlanması
    Kurumumuza ait web sitelerine içerik girilmesi
    Kurumumuza ait sosyal medya hesaplarının yönetimi

    Kusura bakmayın ama bilg. mühendislerinin,programcılarının ne olduğunu sanıyorsunuz?

    Ms office-grafik yazmışsınız birde.
  • 29-09-2012, 17:37:28
    #3
    bu mu sizin yazılım geliştirme departmanı?
  • 29-09-2012, 17:39:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    _taka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurumumuza ait web sitelerine içerik hazırlanması
    Kurumumuza ait web sitelerine içerik girilmesi
    Kurumumuza ait sosyal medya hesaplarının yönetimi

    Kusura bakmayın ama bilg. mühendislerinin,programcılarının ne olduğunu sanıyorsunuz?

    Ms office-grafik yazmışsınız birde.
    biomooj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu mu sizin yazılım geliştirme departmanı?
    İlginize teşekkür ederim. Prag Üniversitesi'nde bilgisayar mühendisliği okumuş, Ahmet Yesevi Üniversitesi'nde master yapmış birisi olarak bilgisayar mühendisliğinin,bilgisayar programcılığının ve stajyerin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.

    Saygılarımla, iyi çalışmalar..
  • 29-09-2012, 18:19:20
    #5
    KariyerAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginize teşekkür ederim. Prag Üniversitesi'nde bilgisayar mühendisliği okumuş, Ahmet Yesevi Üniversitesi'nde master yapmış birisi olarak bilgisayar mühendisliğinin,bilgisayar programcılığının ve stajyerin ne olduğunu gayet iyi biliyorum.

    Saygılarımla, iyi çalışmalar..
    pragda ne zaman prag üniversitesi varmış ben neden göremedim sanırm kast ettiğin charles üniversitesi
    ahmet yesevi de de dediğin bölüm uzaktan eğitim veriyor. sanki harvard da okumuş da caka satıyor

    yazılım departmanı diyip de insanları amale gibi kullanmaktan vazgeçin. ilginçtir ofis istenilen özellik olabiliyor da herhangi bir yazılım dili olamıyor ve bu iş ilanı da yazılım stajyer ilanı oluyor.


    üyeler için not: bu ilana başvuracak arkadaşlar için diyorum, böyle yerlerde kendinizi geliştiremezsiniz. Ancak şirketlerin işlerini yaparsınız, onların bakımını yaparsınız. İki kuruş da para vermeden gönderirler. Ben hem stajyer olarak hem de yazılım mühendisi olarak gerek türkiye gerek yurtdışında çalıştım. Böyle bir anlayış sadece kendini uyanık sanan türklerde var. Bir eleman alırlar burunlarından getirene kadar limon gibi iyice suyunu sıkarlar. oldu olacak çay kahve de yapsın. Yurtdışında işler böyle değildir. Sen oraya c# yazılımcısı olarak girdiysen adamlarda sana ya şunun grafiğini de yap ya şunun html sini de yaz bile demezler.

    O yüzden kendinizi ezdirmeyin ve daha kaliteli yerlerde stajyer olmaya çalışın, yurtdışındaki işlere başvurun korkmanıza gerek yok. Ancak stajyerden de bir takım bilgi düzeyi beklerler (yanlış anlaşılmasın ofis bilmenize gerek yok,en azından nesneye yönelimli bir programlama dili ile bir şeyler yapabilmeniz beklenir)

    saygılar
  • 29-09-2012, 18:25:43
    #6
    ertan2002 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pragda ne zaman prag üniversitesi varmış ben neden göremedim sanırm kast ettiğin charles üniversitesi
    ahmet yesevi de de dediğin bölüm uzaktan eğitim veriyor. sanki harvard da okumuş da caka satıyor

    yazılım departmanı diyip de insanları amale gibi kullanmaktan vazgeçin. ilginçtir ofis istenilen özellik olabiliyor da herhangi bir yazılım dili olamıyor ve bu iş ilanı da yazılım stajyer ilanı oluyor.


    üyeler için not: bu ilana başvuracak arkadaşlar için diyorum, böyle yerlerde kendinizi geliştiremezsiniz. Ancak şirketlerin işlerini yaparsınız, onların bakımını yaparsınız. İki kuruş da para vermeden gönderirler. Ben hem stajyer olarak hem de yazılım mühendisi olarak gerek türkiye gerek yurtdışında çalıştım. Böyle bir anlayış sadece kendini uyanık sanan türklerde var. Bir eleman alırlar burunlarından getirene kadar limon gibi iyice suyunu sıkarlar. oldu olacak çay kahve de yapsın. Yurtdışında işler böyle değildir. Sen oraya c# yazılımcısı olarak girdiysen adamlarda sana ya şunun grafiğini de yap ya şunun html sini de yaz bile demezler.

    O yüzden kendinizi ezdirmeyin ve daha kaliteli yerlerde stajyer olmaya çalışın, yurtdışındaki işlere başvurun korkmanıza gerek yok. Ancak stajyerden de bir takım bilgi düzeyi beklerler (yanlış anlaşılmasın ofis bilmenize gerek yok,en azından nesneye yönelimli bir programlama dili ile bir şeyler yapabilmeniz beklenir)

    saygılar
    Tam olarak bunu demek istemiştim,sağolun..
  • 29-09-2012, 18:27:21
    #7
    haha bi de bayanmış onu gözden kaçırmışım yaa neyse ilanın boş bir ilan olduğu açıkça belli.. konuyu baltama niyeti taşımadım. sadece başvurmayı düşünen üyeleri uyardım. yıllardır yazılım sektörü içerisindeyim bugüne kadar hiç bir yerde hiç bir şekilde bir yazılım departmanında böyle bir iş olduğunu görmedim.
  • 29-09-2012, 19:46:16
    #8
    Niye bütün işyerleri bayan arıyor anlamış değilim.
  • 29-09-2012, 19:57:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye bütün işyerleri bayan arıyor anlamış değilim.
    Çünkü bayanlar o kadar dik başlı olamıyor.. İstenilen işi yaptırmak daha kolay.
    ve egosunu tatmin edememiş kişilerin genel tercihleri arasında.