pragda ne zaman prag üniversitesi varmış ben neden göremedim

sanırm kast ettiğin charles üniversitesi
ahmet yesevi de de dediğin bölüm uzaktan eğitim veriyor. sanki harvard da okumuş da caka satıyor
yazılım departmanı diyip de insanları amale gibi kullanmaktan vazgeçin. ilginçtir ofis istenilen özellik olabiliyor da herhangi bir yazılım dili olamıyor ve bu iş ilanı da yazılım stajyer ilanı oluyor.
üyeler için not: bu ilana başvuracak arkadaşlar için diyorum, böyle yerlerde kendinizi geliştiremezsiniz. Ancak şirketlerin işlerini yaparsınız, onların bakımını yaparsınız. İki kuruş da para vermeden gönderirler. Ben hem stajyer olarak hem de yazılım mühendisi olarak gerek türkiye gerek yurtdışında çalıştım. Böyle bir anlayış sadece kendini uyanık sanan türklerde var. Bir eleman alırlar burunlarından getirene kadar limon gibi iyice suyunu sıkarlar. oldu olacak çay kahve de yapsın. Yurtdışında işler böyle değildir. Sen oraya c# yazılımcısı olarak girdiysen adamlarda sana ya şunun grafiğini de yap ya şunun html sini de yaz bile demezler.
O yüzden kendinizi ezdirmeyin ve daha kaliteli yerlerde stajyer olmaya çalışın, yurtdışındaki işlere başvurun korkmanıza gerek yok. Ancak stajyerden de bir takım bilgi düzeyi beklerler (yanlış anlaşılmasın ofis bilmenize gerek yok,en azından nesneye yönelimli bir programlama dili ile bir şeyler yapabilmeniz beklenir)
saygılar
Tam olarak bunu demek istemiştim,sağolun..