ayriyette hala fiyat konusunu tekrarlayan arkadaşlar var fiyat konusunda fiyat vermiyorum kimseyi bağlamaz özellikle başvumayacak insanları hiç ilgilendirmez
saçma sapan yazılarla konuyu meşkul etmesinler üzerimizdeki işyoğunluğunu bizimle çalışacak arkadaşın nekadar alabileceğine bakarak bir maaş konusunda özel olarak konuşulacak.
yarası olan arkadaşlar konuyu baltalamasınlar. hayırlı geceler
Ankara'da Ofisimizde Çalışacak PHP Programcılar Aranıyor..
13
●999
- 14-01-2011, 10:02:16Yine aynısını yapıyorsunuz ya.scanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer uyum sorunu yaratıyor ve bunu çözemiyorsa bu yazan kişinin bilgisizliğidir programın değil.
Dreamweaver kullanan kişilerin nerden biliyorsunuz tam hakim olmadığını? Sizin karşınıza böyle örnekler çıktı diye neden genelleme yapıyorsunuz. Php kod yazarken Notepad++ kullanıyorum ama css yazarken dreamweaver hem yazınca hata yapmışsam onu gösteriyor hemde css teki hep aynı kodları yazmanın getirdiği sıkıcılığı azaltıp tamamlaması güzel oluyor hem de zaman bakımından kolaylık sağlıyor.
Bence eleman arıyorsanız onun kullandığı programlara da bırakın karışmayın o kendisi için en ideal olanı seçmiştir zaten. Adam ister dreamweaver kullanır, ister notepad++ kullanır isterse net beans IDE kullanır isterse de farklı birşey. Siz sonuca bakın. İstediğiniz tarayıcılarda sorunsuz görünen hatasız css ise ve sonuçta bu ortaya çıkıyorsa o zman kullandığı programın önemi yok. - 14-01-2011, 11:50:46Üyeliği durduruldukerdeşim sen iş başrvurusumu yapacaksın yapmayacaksan konuda senin işinne seni ilgilendiren bir şey varmı notepad++ zorunlulu yok ama dreamweaver istemiyoruz bizim şartımız budur işine gelen başvurur işine gelen başvurmaz seni başlayan birşeymi var konuya balatalayıp duruyorsunuz eleman konusunu tartışma konusuna çevirdiniz sizingibiler yüzünden r10 üyesi olupta r10 da çalışmaya ve online görünmemeye çalışan okadar çok insan varki.by_burn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkez kendi işine baksın - 14-01-2011, 13:52:14konu baltalamak mıscanex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
komik olmayın bunun neresi baltalamak? asıl kendi konunuzu baltalayan sizsiniz. Öncelikle karşınızdaki kişiyle konuşmayı öğrenin ben sizin kardeşiniz değilim. Konuda beni ilgilendiren şey olmasa neden yazayım senin konuna. Dreamweaver kullananlara resmen çamur atıyorsunuz. Konunuzda dreamweaver kullanmasını istemiyoruz diyebilirsiniz ama kalkıpta dreamweaver kullanınca prof olmuyor derseniz orda kullananların size yazmaları gayet doğaldır. Kimseye çamur atmadan konu açarsanız merak etmeyin kimse sizin konunuza yazmaz. Bizim bu konuya yazmamızın sebebi sizin attığınız çamuru temizlemek.
bu da son mesajım iyi işler. - 14-01-2011, 16:30:01Üyeliği durdurulduanladığım kadarıyla bir anlama sonunuzu var dreamweaver kullanan profesyonel değil denmedi bunu bir anlayın önce ki denmiş olsa bile bu bir çamurmudur sizeceby_burn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bir görüştür bakın sizden başkada saçmasapan mesajlarla vaktini harcayan bir insan dahayok iş ilanı yapamayacaksanız bu konu sizi hiç ilgilendirmez.
birde ben bu forumda gerçekten profesyonel olarak çalışan insanların sizin gibi kendisi hiç mi hiç ilgilendirmeyen konulara mesajlar yazdığını hiç görmedim başka işiniz yok galibaki burada konuyu reziletmekten başka hiç birşey yaptığınız yok.
komik olmayın bunun neresi baltalamak? asıl kendi konunuzu baltalayan sizsiniz. Öncelikle karşınızdaki kişiyle konuşmayı öğrenin ben sizin kardeşiniz değilim. Konuda beni ilgilendiren şey olmasa neden yazayım senin konuna. Dreamweaver kullananlara resmen çamur atıyorsunuz. Konunuzda dreamweaver kullanmasını istemiyoruz diyebilirsiniz ama kalkıpta dreamweaver kullanınca prof olmuyor derseniz orda kullananların size yazmaları gayet doğaldır. Kimseye çamur atmadan konu açarsanız merak etmeyin kimse sizin konunuza yazmaz. Bizim bu konuya yazmamızın sebebi sizin attığınız çamuru temizlemek.