kerdeşim sen iş başrvurusumu yapacaksın yapmayacaksan konuda senin işinne seni ilgilendiren bir şey varmı notepad++ zorunlulu yok ama dreamweaver istemiyoruz bizim şartımız budur işine gelen başvurur işine gelen başvurmaz seni başlayan birşeymi var konuya balatalayıp duruyorsunuz eleman konusunu tartışma konusuna çevirdiniz sizingibiler yüzünden r10 üyesi olupta r10 da çalışmaya ve online görünmemeye çalışan okadar çok insan varki.
herkez kendi işine baksın
konu baltalamak mı

komik olmayın bunun neresi baltalamak? asıl kendi konunuzu baltalayan sizsiniz.
Öncelikle karşınızdaki kişiyle konuşmayı öğrenin ben sizin kardeşiniz değilim. Konuda beni ilgilendiren şey olmasa neden yazayım senin konuna. Dreamweaver kullananlara resmen çamur atıyorsunuz. Konunuzda dreamweaver kullanmasını istemiyoruz diyebilirsiniz ama kalkıpta dreamweaver kullanınca prof olmuyor derseniz orda kullananların size yazmaları gayet doğaldır. Kimseye çamur atmadan konu açarsanız merak etmeyin kimse sizin konunuza yazmaz. Bizim bu konuya yazmamızın sebebi sizin attığınız çamuru temizlemek.
bu da son mesajım iyi işler.