• 17-05-2010, 17:21:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    facebookta 200 profil açılacak
    her profil ayrı email olacak
    her profile en az 3 resim (bir biriyle aynı )
    email adresleri ve resimlerin hazırlanması size ait

    profil ayarlarını, nasıl açılacağına dair bilgileri ben size ileteceğim.

    ücret : 100 TL iş tesliminden sonra. Tüm profiller kontrol edilecektir. profil resimlerini beğenmezsem, o profili es geçerim ve yapılmamış sayarım

    max 5 günde teslim edebilecek birine verecegim işi.
    profillerde benim belirlediğim alanlar doldurulacak
    ( genel yaş cinsiyet vs kısmı - hakkımda kısmı - web adresi kısmı )
    ve gizlilik ayarları benim belirlediğim şekilde yapılacak


    en hızlı, en seri şekilde bu işi ben yaparım diyenler pm atsın.
    Şu an bu işi yapan bir arkadaş var zaten. ona destek olması açısından bir arkadaşa daha bu işi verecegim


    Lütfen " ben yaparım " deyipte, ninem öldü, teyzem damdan düştü , tavuğum hastalandı diye boş mazeretler uydurup zamanımı çalmayın.

    İş acildir..
  • 17-05-2010, 17:48:26
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ben kabul ediyorum usta..
  • 17-05-2010, 18:11:48
    #3
    Kurumsal PLUS
    edit.
  • 17-05-2010, 18:17:52
    #4
    PM gönderilmiştir...
  • 17-05-2010, 18:23:15
    #5
    yarin baslamak sartıyla yapabılırım , detayları sabah konusabılırız.
  • 17-05-2010, 19:37:34
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yarın geceye biter inşallah
    pm attım
  • 17-05-2010, 20:54:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    anlaşma sağlanamadıysa ben yaparım
  • 17-05-2010, 22:16:15
    #8
    Üyeliği durduruldu
    bu iş 1 günde yapılabilecek iş değil
    200 ayrı email hesabı açmak, 200 profil için resimler bulmak ( her profile en az 3 resim ) 1 gecelik iş değil.

    cumaya kadar yapabilecek biri lazım ( yani 4 gün )

    1-2 kişiyle görüşmemem var ama henüz kimseye vermedim işi.

    pm atarken msn de iletin
  • 18-05-2010, 00:15:51
    #9
    Daha önceden bu işi bir arkadaş için yapmıştım.
    Ve işte 100 tane msn ve 100 tane face hesabı açmam gerekiyordu.
    Hotmail hesabını her 2 üyelikte modemi açıp kapatmanız gerekmektedir.
    Face hesabını açarken her üyelik başı modemi açıp kapatsanız dahi açmış olduğunuz hesapların yarısını face spam olarak algılıyor ve banlıyor.
    Bu yüzden dolayı bu iş için verilen ücret açıkcası bana yetersiz geldi.