Daha önceden bu işi bir arkadaş için yapmıştım.
Ve işte 100 tane msn ve 100 tane face hesabı açmam gerekiyordu.
Hotmail hesabını her 2 üyelikte modemi açıp kapatmanız gerekmektedir.
Face hesabını açarken her üyelik başı modemi açıp kapatsanız dahi açmış olduğunuz hesapların yarısını face spam olarak algılıyor ve banlıyor.
Bu yüzden dolayı bu iş için verilen ücret açıkcası bana yetersiz geldi.