• 16-05-2010, 19:01:51
    #28
    PM gönderdim
  • 16-05-2010, 19:05:09
    #29
    istanbul çevresinde olsam olurdu.sağlık olsun
  • 17-05-2010, 08:26:32
    #30
    konu güncedir
  • 17-05-2010, 08:49:24
    #31
    Yahoo facebook derken oraya mı upload yapilicak yoksa ordaki linkler mi sizin sitenize konulucak ?
  • 17-05-2010, 08:55:33
    #32
    DORUKHAN84 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahoo facebook derken oraya mı upload yapilicak yoksa ordaki linkler mi sizin sitenize konulucak ?

    facebook a upload yapılacak
  • 17-05-2010, 20:59:06
    #33
    arkadaslar ben arkadasla gorustum ve bana bı vıdeo ayarla ornek olarak gonder dedı bende kendısıne gonderdım vıdeoyu cok begendı ve sonra vıdeo uploadı yapmak ıcın bı VPS al sımdı sonra ucret ten dusersın dedım bunu ıstıcem tabı cunku neden bos yere kendı paramı harcayayyım deılmı nerden bılıcem adamın 1 ay sonra ucretı odeyecegını tmm anlastık bana bı VPS alacaktı bı fırmayı teknık destek olarak cok sevıyormus ondan alıcam VPS yı dedı ama sımdı HDD lerı yanmıs yenısı gelcek o takılsın sana verecekler dedı bende tmm dedım bu 1 gun gectı bı aksam konustuk sımdı makınenın kurulumunu yapıyolar hersey yarın aksam tmmlanacak yarın aksam VPS elınde dedı bende yıne tmm dedım ve bu son konusmamız oldu arkadas yok oldu msnde acmıyor ( kesın engellemıstır ) ve kendını bana trabzonluyum dıe tanıttı ben kendım orduluym hemserım falan durumları nese dıcem sudur arakdaslar 1 ay vıdeo yukleyıpte sonradan paranızı alıcanız asıkar dıkkat edın benım gıbı madur olmayın dıe soyluyorum ( sımdı bazı arakdaslar nerden madursun bıseyın gıtmemıskı dıyecektır soylekı o kadar konustum zamanımı ayırdım vıdeo ıstedı onu yaptım yolladım ama ıs yas oldu ) umarım senı yanlıs anlamamısımdır arkadasım

    bole adamlara sanalda dıkkat arkadaslar
  • 18-05-2010, 11:58:01
    #34
    emnimax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar ben arkadasla gorustum ve bana bı vıdeo ayarla ornek olarak gonder dedı bende kendısıne gonderdım vıdeoyu cok begendı ve sonra vıdeo uploadı yapmak ıcın bı VPS al sımdı sonra ucret ten dusersın dedım bunu ıstıcem tabı cunku neden bos yere kendı paramı harcayayyım deılmı nerden bılıcem adamın 1 ay sonra ucretı odeyecegını tmm anlastık bana bı VPS alacaktı bı fırmayı teknık destek olarak cok sevıyormus ondan alıcam VPS yı dedı ama sımdı HDD lerı yanmıs yenısı gelcek o takılsın sana verecekler dedı bende tmm dedım bu 1 gun gectı bı aksam konustuk sımdı makınenın kurulumunu yapıyolar hersey yarın aksam tmmlanacak yarın aksam VPS elınde dedı bende yıne tmm dedım ve bu son konusmamız oldu arkadas yok oldu msnde acmıyor ( kesın engellemıstır ) ve kendını bana trabzonluyum dıe tanıttı ben kendım orduluym hemserım falan durumları nese dıcem sudur arakdaslar 1 ay vıdeo yukleyıpte sonradan paranızı alıcanız asıkar dıkkat edın benım gıbı madur olmayın dıe soyluyorum ( sımdı bazı arakdaslar nerden madursun bıseyın gıtmemıskı dıyecektır soylekı o kadar konustum zamanımı ayırdım vıdeo ıstedı onu yaptım yolladım ama ıs yas oldu ) umarım senı yanlıs anlamamısımdır arkadasım

    bole adamlara sanalda dıkkat arkadaslar
    1 cisi konun gercekten yanlıs ben konumda elden ödeme yapacagımı ve uploadcının istanbulda olacagını konumda belirttim cünkü uploadcı ile yüzyüze görüşücem ayrıca ödemeyide elden vericegimi söyledim evet trabzonluyum istanbulda ikamet ediyorum telefonumda 0546 588 46 61 ama senin yazdıgın gibi sahtekar değilim msn de engelli olmadıgını kullanmayı bilsen anlardın ama engellendiğini sanmıssın ben sana ne diyeyim ben burda kuaza ve linebilişim le alışverişim oldu ve olmayada devam edecek ayrıca linebilişim in sahibi halil kardeşimin müşterisiyim beni soracaksanız kuaza ve linebilişim e sor ayrıca kamuda calıstıgım için 7/24 internete girmem mümkün değil 7/24 internete girebilsem uploadları kendim yapardım beni şuçlayacagına 1 haftadan beri msn acmıyorum bu gün actım ne bir selam ne de bir agbi ne oldu yada upload yapacakmıyız gibi mesajın gelmedi ben boş adam istemiyorum yerim yurdum mekanımda işimde evimde bellidir beni sahtekarlıkla suclamanda hosuma gitmedi ve gitmezde
  • 18-05-2010, 14:02:07
    #35
    pm yolladım.
  • 18-05-2010, 21:25:28
    #36
    sizinle tartısmıcam konunuzuda yınede kırletmeyeyım ınsanlık bende kalsın ama yınede dıkkat edın arkadaslar benden solemesı.