arkadaslar ben arkadasla gorustum ve bana bı vıdeo ayarla ornek olarak gonder dedı bende kendısıne gonderdım vıdeoyu cok begendı ve sonra vıdeo uploadı yapmak ıcın bı VPS al sımdı sonra ucret ten dusersın dedım bunu ıstıcem tabı cunku neden bos yere kendı paramı harcayayyım deılmı nerden bılıcem adamın 1 ay sonra ucretı odeyecegını tmm anlastık bana bı VPS alacaktı bı fırmayı teknık destek olarak cok sevıyormus ondan alıcam VPS yı dedı ama sımdı HDD lerı yanmıs yenısı gelcek o takılsın sana verecekler dedı bende tmm dedım bu 1 gun gectı bı aksam konustuk sımdı makınenın kurulumunu yapıyolar hersey yarın aksam tmmlanacak yarın aksam VPS elınde dedı bende yıne tmm dedım ve bu son konusmamız oldu arkadas yok oldu msnde acmıyor ( kesın engellemıstır ) ve kendını bana trabzonluyum dıe tanıttı ben kendım orduluym hemserım falan durumları nese dıcem sudur arakdaslar 1 ay vıdeo yukleyıpte sonradan paranızı alıcanız asıkar dıkkat edın benım gıbı madur olmayın dıe soyluyorum ( sımdı bazı arakdaslar nerden madursun bıseyın gıtmemıskı dıyecektır soylekı o kadar konustum zamanımı ayırdım vıdeo ıstedı onu yaptım yolladım ama ıs yas oldu ) umarım senı yanlıs anlamamısımdır arkadasım
bole adamlara sanalda dıkkat arkadaslar