Bünyemizde çalışacak ve istanbul Maltepe'de oturan, webmaster'lıga onem verıp ogrenıme acık, kendını gelıstırmek ısteyen, backlınk hakkında az'da olsa calısmalar yapmıs bır arkadas aramaktayız.
Bu arkadas;
1. Çalışma prensibi ılkesıne sahip olması.
2. Düzenli kazanç sistemine ihtiyacı ve para kazanmak için bitmek bilmeyen azminin olması.
3. Sabit maaş'ile çalışacak ve 10 senelik bilgi birikimlerimizi aktarabileceğimiz güvenilir bir kardeşimizin olması gerekmektedir.
Bu arkadaşa öğretilecek veya bilgisini katlayacağımız konular ;
1. Niche seçimi
2. Farkındalık ile kazanç sağlamak.
3. Yabancı sitelerdeki sistemler ve kazanç bilgileri.
4. SEO
5. BLACK HAT SEO
6. HTML, PHP, JSON, JQUERY, PHOTOSHOP, SERVER OPT.
7. DIŞ TİCARET HAKKINDA BİLGİLER.
Öğretilecektir
Bu yukarıda saydığımız konuların hepsi arkadaşımıza öğretilecek ve internetten kazanç sistemi'nin ne demek olduğu empoze edilecektir.
Aylık düşünülen maaş : 400TL
Yada
Aylık Getiri Kaynaklarımızdan : %10 +5
Bilgi bedeli : Ücretsiz...!
Telefon : 0554 546 12 14
Mail : benderim [AT] hotmail.com
Eğitime Açık Backlink Ustası.
11
●609
- 08-04-2010, 12:30:39Üyeliği durduruldu
- 08-04-2010, 12:38:51Üyeliği durdurulduAvrupa yakasında istinye'ye yakın bir yerde ikamet ediyorsan olabilir abicim.demreli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2010, 12:49:16Üyeliği durduruldumalesef bayağı uzak.Kağıthanedeyim benmehmetkelebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-04-2010, 19:19:34Üyeliği durdurulduTabiki bu maaşa çırak arıyorum, Yanlız kaçırılan bir konu var 10 senelik birikimimi öğretip eline bir nevi meslek verebileceğim yani karşılıklı olarak abi kardeş ilişkisi kuracağım bir kardeşimi arıyorum. Bu sahip olduğum bilgileri yurtdışında kitap yazıp para ile ebook sattıklarını sizler çok iyi biliyorsunuz. Normalde maaş ve katkı sağladığı projelerimden payda vermeyi düşünmüyordum. Fakat sonucunda bizde aynı yaşlardaydık, bu işleri bize öğreten olmadı, zamanında 50 tl ye web sitesi yaptık, link ekledik sabah akşam, uyumadık html'nin ne olduğunu öğrenmek için gecelerce, server dediklerinde faltaşı gibi açıldı gözlerimiz, Siberkorsan.net herşey ile tanıştırdı sene 2001'de, DD server'ın ücreti benim 3 aylık okul harçlığımdı. Şimdi bunları ben çektiğime göre sizinde çekmenize gerek varmı ?Fighter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana göre yok. En önemlisi bilgi birikintilerinden kendi payına düşeni alacak ve kendi üstüne birşeyler katarak bir kaç seneye kadar boynuz kulağı geçecek. En başta abi kardeş olup güven verecek güven alacak.
Cevahir alışveriş merkezi IT'den yaklaşık 1 ay önce ayrıldım, artık yürürlükte olan işime önem göstermenin ve arkadaşlara paylaşmam gereken bilgilerin farkındayım. Bu kelimeleri kütfen küstahlık olarak görmeyin, sadece bilgi birikimi diyor bu adam 100 defa benden daha çok ne biliyorki dememeniz için paylaştım cevahiri.
Sevgilerle - 09-04-2010, 17:29:23Üyeliği durdurulduinanmak güç gerçekten, 2 milyon nufuslu maltepe'de webmaster yokmudur ?