• 19-01-2010, 10:20:03
    #1
    https://www.r10.net/smf/546252-smfde-...yemiyorum.html


    bu konudaki sorunumun çözümünde uygun ücret karşılığı yardımcı olacak arkadaş arıyorum. amacım sık sık güncellenen şantiye fotoğraflarımı slayt halinde mesaj içinde koyabilmek.
    (ödeme ancak uygulamanın yapılabilmesi durumunda yapılacaktır)
  • 19-01-2010, 12:51:19
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PM gönderildi.
  • 19-01-2010, 17:55:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ayrintili Pm Atarsan Hallederiz
    Xml den Flasha Resim Cekmek Istiyorsun Anladigim Kadariyla.
    Vede Bunu Smf Forumunun Mesajlarinda Gostermek Istiyorsun Yanlis Anlamadiysam.
    Demo Var ise ve Aciklayici Pm ni Bekliyorum Kolay Gelsin.